Algemene voorwaarden voor Toveren met hout en u als klant.

 

Hier kunt u onze Algemene Voorwaarden nalezen.

Niet alleen de overheid creëert regels om de veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook wij als Toveren met hout stellen u graag op de hoogte van onze voorwaarden. Door het akkoord gaan via de webshop met de Algemene Voorwaarden van Toveren met hout of een aanbetaling te doen op de orderbevestiging is er een overeenkomst tussen ons en u als klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien u vragen heeft over onze voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

 

Artikel 1 – Inschrijving

 

1.1. Toveren met hout is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens.

1.2. Onze webshop en website is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.

1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden.

1.4. Onze webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies. U leest hier meer over in onze Privacyverklaring.

1.5. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

1.6. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan wij u graag te woord.

 

Artikel 2 – Bedenktijd

 

2.1. U heeft 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een product. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren. U betaalt zelf de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.

2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking. En moeten onbeschadigd, en mogen niet gebruikt zijn.

2.3. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden. Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden zijn maatwerk en/of op kleur gemaakte/afgewerkte producten. Twijfelt u over een product/afwerking of kleur, dan kunt u voorbeelden bezichtigen op onze locatie.

 

Artikel 3 –De overeenkomst

 

3.1. De overeenkomst tussen Toveren met hout en klant is via de webwinkel definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven of wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL, Paypal,ect. De overeenkomst tussen Toveren met hout en de klant is ook definitief wanneer er een factuur verzonden is aan de klant, na het ontvangen van de orderbevestiging. De algemene voorwaarden kan de klant dan op onze website vinden. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

3.2. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.

3.3. Nadat u tot aankoop bent overgegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.

 

Artikel 4 – De prijs

 

4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.

4.2. Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven, bent u verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie.

4.3. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld. Dit onder voorbehoud van fouten in publicatie. Wanneer dit van toepassing is, stellen we u zo snel mogelijk op de hoogte.

4.4. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

 

Artikel 5 – Klachten en garantie

 

5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch/via email aan ons gemeld te worden. Wij staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.

5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Indien het binnen onze mogelijkheden en verantwoordelijkheid ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen.

5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.

5.4. Op elk product dat wij aan u leveren, is een garantie van toepassing. Hoelang deze garantie duurt, is geheel afhankelijk van het product. Op de meeste producten is een garantie van één jaar van toepassing. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons.

5.5. Wij leveren voornamelijk producten die ontstaan zijn uit natuurproducten, de kans bestaat dan ook dat het product nog na werkt door temperatuur of vochtgehalte verandering. Daarom kunnen en geven wij geen garantie op krimpscheuren, droogscheuren, noesten en scheuren. Ook kunnen en geven we geen garantie op het ontstaan van kringen en vlekken door gebruik.

5.6. Heeft u ervoor gekozen om zelf het product te monteren of op te hangen, of laat u deze door een externe partij die niet door ons ingehuurd wordt ophangen maakt u geen aanspraak op eventuele schade aan uw woning of product.

5.7 Als u ervoor gekozen heeft om het product op te laten hangen door Toveren met hout, dan mogen wij dat uitbesteden aan derde. U dient Toveren met hout goed te infomeren hoe de staat van uw muur is, ook willen we vooraf weten wat voor soort muur het betreft (beton/gasbeton/gips/holle wand/ect.). Mocht dit anders blijken op locatie dan door de klant is aangegeven en hierdoor kan het product niet opgehangen worden of moet het product aangepast worden, zijn de kosten voor rekening van de klant. Hierbij kunnen ook extra voorrijkosten ontstaan.

5.8 De klant is verantwoordelijk voor het juist doorgeven van eventuele leidingwerk in de muur. Ontstaat er tijdens het ophangen/boren toch schade aan leidingwerk wat onjuist is door gegeven, dan is Toveren met hout hiervoor niet verantwoordelijk.